ՎԵՐԱԴԱՐՁԻ ՔԱՂԱՔԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ
Շնորհակալություն Կայտառ Հայկական ձկնամթերքի օնլայն խանութն ընտրելու համար: Kaytar թիմը ձգտում է ձեզ ապահովել լավագույն հայկական ձկնամթերքներով ՝ լավագույն սպասարկմամբ:
Գումարի վերադարձ:
Հաշվի առնելով մեր արտադրանքի փչացող բնույթը և դրանք վերահսկվող պայմաններում առաքելու անհրաժեշտությունը, մենք ցավով տեղեկացնում ենք, որ խանութը չի ընդունում մեր կայքից գնված ցանկացած ապրանքի վերադարձ: Բացի այդ, մենք չենք կարող կարգավորել Kaytar բրենդի ապրանքների վերադարձը, որոնք ձեռք են բերվել մեր գործընկերների խանութներից:
Ապրանքի փոփոխում:
Այն հազվագյուտ դեպքերում, երբ ձեր պատվերը գալիս է վնասված կամ որեւէ թերություն ունի, խնդրում ենք անմիջապես կապվել մեզ հետ ծառայության հեռախոսահամարով: Առաքման տուփին կցեք վնասված ապրանքի հստակ պատկերներ և Ձեր էլ.փոստում ներառեք ապրանքի խմբաքանակի կոդը: Այս տեղեկատվությունը կօգնի մեզ հայց ներկայացնել մեր առաքման ապահովագրական ընկերությանը: Խնդրում ենք նկատի ունենալ, որ առաքման աշխատակիցը միշտ լուսանկարում է առաքված ապրանքը ձեր դռան մոտ, նախքան այն Ձեզ հանձնելը:
Ապրանքի թերությունների մասին անհրաժեշտ է տեղեկացնել Ձեր պատվերը ստանալու պահից 10 րոպեի ընթացքում: Kaytar-ի ապրանքների վերադարձը և փոխարինումը յուրաքանչյուր դեպքում կդիտարկվեն մեր հաճախորդների սպասարկման մասնագետների հետ հեռախոսազրույցի ընթացքում: Խնդրում ենք նկատի ունենալ, որ մեզ ենք վերապահում վերջնական որոշումը վերադարձի կամ փոխարինման.
Բոլոր վերադարձները կատարվում են նախնական վճարման եղանակով: Ձեր հաշվին միջոցներ մուտքագրելու համար անհրաժեշտ ժամանակը կախված է ձեր քարտի թողարկողի քաղաքականությունից, գումարի վերադարձի ժամկետների վերաբերյալ հարկավոր է կապվել ձեր բանկի հետ:
Փոխանակումներ:
Ներկայումս մենք չենք իրականացնում ապրանքների փոխանակում:
Առաքման քաղաքականություն:
Խնդրում ենք ուշադիր կարդալ մեր առաքման քաղաքականությունը և տեղյակ լինել, որ Kaytar-ը պատասխանատվություն չի կրում առանց հսկողության մնացած փաթեթներին պատճառված վնասի կամ սննդամթերքի ոչ պատշաճ պահպանման համար: